Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; SmartGoogleCode has a deprecated constructor in /home/toprvice/public_html/wp-content/plugins/smart-google-code-inserter/smartgooglecode.php on line 14
آموزش هواگیری شوفاژ | تعمیر یاران | نمایندگی ایران رادیاتور در تهران

آموزش هواگیری شوفاژ

اگر به دنبال آموزش هواگیری شوفاژ هستید این مقاله مشکل شما را حل میکند . ما در این مقاله به زبانی ساده  متوجه میشویم ؛ چگونه شوفاژ را هوا گیری کنیم؟

اگر در یک روز سرد زمستانی متوجه شدید رادیاتور های منزلتان گرم نیستند ممکن است علت آن وجود هوا داخل رادیاتور ها باشد. البته وجود هوا داخل شوفاژ دلایل متفاوتی دارد که در ادامه به بعضی از این دلایل اشاره میکنیم و سپس نحوه هواگیری شوفاژ را با هم مورد بررسی قرار می دهیم. پس با آموزش هواگیری شوفاژ همراه باشید.

دانستن نحوه صحیح هواگیری رادیاتورها یک مهارت مفید در تعمیرات پکیج است که تسلط بر آن ساده است و می تواند شما را از پرداخت هزینه تماس با یک تعمیر کار پکیج برای رفع مشکل گرمایش که می تواند به سرعت و به راحتی در خانه حل شود، نجات دهد. با این حال، اگر در تهران زندگی می‌کنید و با پکیج یا سیستم گرمایشی خود دچار مشکل هستید، تیم تعمیر یاران که نمایندگی ایران رادیاتور در تهران می باشد آماده خدمت رسانی به شما می باشد. در هر منطقه از تهران باشید ؛ کارشناسان نمایندگی ایران رادیاتور کم تر از 30 دقیقه برای حل مشکل پکیج تان در خدمتتان حاضر میشوند.

برای هوا گیری رادیاتور هایتان از متخصصین این حوزه در نمایندگی کمک بخواهید.

برای تماس با نمایندگی روی شماره های زیر کلیک کنید:

02133405985  

09217351700

آموزش هواگیری شوفاژ نمایندگی ایران رادیاتور

دلایل هوا گرفتن رادیاتور شوفاژ چیست؟

1- ورود هوا از سیستم گرمایش به داخل رادیاتور ها

2- وجود سوراخ در خود رادیاتور ها و ورود هوا از طریق این سوراخ ها

3- خالی شدن آب سیستم گرمایش

4- زنگ زدن لوله ها و ته نشین شدن رسوبات داخل لوله ها

نحوه تخلیه هوای رادیاتور ها

اگر متوجه شدید که در سیستم گرمایشی خود هیچ گرمایش و یا آب ندارید و فشار آن کم است، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک نگاه اجمالی به پکیج خود بیندازید. اگر متوجه شدید که گیج فشار روی پکیج به عدد «0» اشاره می کند. ممکن است مجبور شوید فشار پکیج خود را افزایش دهید.

قبل از شروع، اولین کاری که باید انجام دهید این است که گرمایش پکیج خود را خاموش کنید.
پس از پر شدن فشار پکیج، نوبت به تخلیه رادیاتورها می رسد. توجه داشته باشید فشار پکیج را روی 1 الی 1.5 بار قرار دهید.

آموزش هواگیری شوفاژ

برای تخلیه هوای رادیاتور ها به لوازم زیر نیاز خواهید داشت:

1- یک کلید هواکش

2- یک پارچه کهنه

هنگامی که کلید هواکش و پارچه کهنه خود را آماده کردید، رادیاتوری را که می خواهید هواگیری کنید پیدا کنید. رادیاتورهای خود را همیشه از پایین خانه هواگیر کنید و به سمت بالا بروید. این روش صحیح برای هواگیری سیستم گرمایشی است. بنابراین به یاد داشته باشید – از پایین شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید.

در انتهای رادیاتور، یک مهره وجود دارد ؛ هنگامی که آن را پیدا کردید، کلید هواکش را بردارید و آن را روی مهره رادیاتور قرار دهید. 

هنگامی که کلید هواکش در جای خود قفل شد، آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

کلید را خیلی آهسته بچرخانید تا زمانی که صدای خش خش هوای داخل رادیاتور را بشنوید (کلید را زیاد نچرخانید زیرا باعث خروج آب از رادیاتور شده و محیط اطراف را خیس میکند). همچنین ممکن است چند حباب آب را مشاهده کنید که چکه می کند؛ در این صورت از پارچه قدیمی برای جذب آب و جلوگیری از ریختن آن روی فرش یا کفپوش خود استفاده کنید.

هنگامی که بیشتر هوا از دریچه خارج شد (باید صدای خش خش را بشنوید) و آب با حباب های کمتری از رادیاتور بیرون زد ، با استفاده از کلید دریچه مهره رادیاتور را ببندید. رادیاتور شما اکنون هواگیری شده است.

هنگامی که رادیاتور خود را تخلیه کردید، باید دوباره به پکیج برگردید و مطمئن شوید که فشار بین 1.0 تا 1.5 بار است. یک اشتباه رایج که بسیاری از افراد هنگام تخلیه سیستم گرمایشی خود می توانند مرتکب شوند این است که فراموش می کنند پس از هواگیری شوفاژ ، فشار پکیج را تنظیم کنند؛  و این در واقع می تواند به پیکج شما آسیب برساند.

بنابراین همیشه مطمئن شوید پس از تخلیه هوای رادیاتور ها ، دوباره به سراغ پکیجتان بروید  و فشار را دوباره بالا ببرید و بعد از اینکه فشار به 1 برگشت، به سراغ رادیاتور های بعدی بروید. (اگر لازم است همه آنها را هوا گیری کنید)

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره پکیج خود کسب کنید یا می‌خواهید یک متخصص از طرف نمایندگی ایران رادیاتور سلامت پکیج شما را بررسی کند و یا جهت سرویس و تعمیر پکیج  خود به متخصصین نمایندگی ایران راداتور در تهران نیاز دارید با شماره های مندرج در زیر تماس بگیرید .

برای تماس با نمایندگی روی شماره های زیر کلیک کنید:

02133405985  

09217351700

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up